Amningsmottagningen

Var inte så givande eller var det skönt att få det bekräftat?

Nova har ett bra tag check inga problem,
Nova har inte kort tungband check
Inte heller är det problem med utdrivningen/tömningen

Men bröstet producerar för lite mjölk :-( ja så är det tyvärr jag är den där nåna procenten som gjort allt men trots det kommer det inte mer mjölk! Har ju dock lite men inte så hon kan livnära sig bara på den... :-( som ett käftslag men också skönt att jag har ändå testat allt och gjort allt man "ska" göra... Livet är inte alltid rättvist klart jag skulle vara den procenten.. Men som tur är är det inte hela världen <3 BVC idag lillan väger 3906g ligger på kurvan under medel tror jag :-/ och 35 cm i huvudmått vi tog ingen längd men hon borde vara typ 53,5 om hon följer sin kurva

Idag ska man fixa gymkort haha de var ett tag sedan :-/ 2009 eller? Oooooppps



Kommentarer
Christina

Jag fick tips att dricka mycket mjölk eller minst 1,5liter vatten och även äta lika mkt som under graviditeten för att producera mjölk så de räckte. Hoppas det löser sig för dig.

2013-01-14 @ 16:26:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0