Vad göras först

Jag måste sätta mig ner nu ! Och skriva vad som ska köpas och vad som ska göras inför bröllopet det blir en hel lista med detaljer vissa är viktigare än andra som min klänning te.x den är ju viktig! Men det händer inget det blir så mycket i mitt huvud att jag inte vet vad jag ska börja med :-/ så en lista kanske som jag kan bocka av?
Sen är det musiken vi tänkte att vi skulle använda spotify ja det är väl lättast men tid finns inte att göra bröllopslista så alla som ska dit kanske kan bidra med att spara någon lista? Så blir musiken lite varierad?
Herregud tiden tickar på denna veckan som kommer måste jag kunna bocka av lite iallafall...
Pulverdieten går väl bra 1,4kg på 4 dagar är rätt nöjd men saknar mat men detta är ju bara att chocka kroppen dock är jag lite sur att muskelvikten har gått ner men det är väl sånt som händer..

Nå dags att göra nån macka till William och sen sätta på zumban på dvd..

Och sedan göra lista!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0