Sov morgon

10 vaknade jag och Nova strax efter, William och Anders var ju redan uppe såklart..
Hämtade våra vigselringar <3 kändes plötsligt lite mer verkligare, då tänkte vi att vi struntar i mässan och går dit imorgon så åker vi till Ikea och handlar det vi skulle till bröllopet.. never again på en lördag fyfan så mycket folk, måste vara folks lördagsnöje..

Nå nu är det kalas på gång för Williams kusiner.. Är tidiga som vanligt men det är struntsamma då kan William leka av sig, han har ju tjatat hela veckan att han vill träffa vide och leka..

Ikväll är det melodifestivalen Btw vägde mig imorse och fortfarande står jag still får Frispel på min kropp varför står den alltid still på de siffrorna..

Såhär nära mig ska alltid Nova sova tycker hon...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0