Mat dag

Äntligen veckan är slut och pulvret är slut ( en kvar) ställde mig på vågen och minus 1,8kg på en vecka ja det kan tyckas lite på pulverdiet men det är ju för jag redan tömt kolhydratsdepåerna i kroppen = vattnet annars hade bog vågen stått på minus 3,5kg
Nu ska jag äta kokt mosat ägg med smör och till det rullader :-)

Har också gjort ett tappert försök till att försöka berätta för William att stora killar hat inte blöja.. Först blev han sur han skulle ha blöja sa till honom att de var slut :-/ han accepterade det.. Råd önskas verkligen om ni har...


Ikväll blir det träning Äntligen!!! Jag har tappat 0,5 i muskelmassa denna veckan buhuuuuuuu



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0