Fettisdagen

Denna fettisdag började vi med en stor god *ironi* naturdiet undra varför de heter natur det finns inget naturligt med denna dryck konstgjord så det skriker om det, men sista dagen och imorgon ska jag fira med tonfisk och träning+solning kanske.

Nå nu har jag antagligen hittat en skräddare eller sömmerska :-) i Limhamn ska dit nästa vecka :-) och bokat in naglar och spraytanning den 4 april :-) Nice.. Tre saker avklarade då.. Jippi

William sitter med sin lera :-) Nova äter och jag har druckit den tredje shaken för idag..
Nu hoppas vi att pappa Anders inte får fler jourjobb idag eller åtminstonde inte inatt så han kan få sova..

Så idag blir det ingen semla för mig inte
Thats for now:-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0