Det börjat bli lite

Inrutat här hemma man går upp kokar kaffe kanske tar William till dagis sen börjar dagen planera mat, plocka , diska sen kanske de behövs något till maten så handlar man det, hämta William laga mat äta sen kanske går man på gymmet, lite tv sen Får man försöka natta Nova vilket inte alltid är de lättaste.. Sen börjat de om igen:-/ jag älskar att vara hemma med
Mina barn men man kan aldrig unna sig något, snålar som fan med dagarna för de ska räcka längre så Nova ska slippa börja på förskolan vid ett års åldern.. Men ja sånt är livet..
Är glad att jag har såna fina barn i livet :-)

Bröllopet har redan kostat massor också tur man bara gör det en gång..

Ett bittert inlägg från mig idag men det ska väl vara såna dagar också..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0