:-)

Dagen började med näsdoktorn fick utskrivet betapred och nasonex ska se om det funkar för mitt
Förlorade luktsinne :-) i hope so.. Tog en pw med syrran runt pildammarna innan jag gick hem... Lite revbensspjäll och gräddkokt vitkål på det.. Sitter hos pappa ska strax gå hem druckit lite vin och pratat men ja snart får man gå hem :-)

Tänkte på det folk frågar varför vi går på lchf det finns ju många sätt att gå ner i vikt framför allt ja jag saknar alla kolhydrater jätte mycket men min mage
Mår bra av lchf och går jag ner lite
Är det ju bara positivt :-)
Varför gå på nån diet där jag får kämpa för att gå ner, gå hungrig, äta som en gnagare? Nej tack :-)
Imorgon ska ni få se den fina lchf cheesecaken jag gjort
Till min far och hans brors 48års dag
:-)
Natti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0