Tar de lugnt

Sitter och njuter av den första skinkmackan för detta året! Första är alltid godast sen är den inte lika god.. Köpte en rimmad som vi ugnsbakade i ca 3timmar.. 
Helt salig blir man. 
Och tårtan blev god ja de enda som blev skittråkiga är mina "subway" kakor.. Har suktat efter att göra de länge nu och äntligen fick ja gjort dom, de smakar nog typ som de ska (dock inte lila sega) men de blev inte så platta som jag trodde :/ nå de får ätas ändå de e ju goda... 

Sitter och försöker leta bra julgransbelysning Anders och jag har två skilda menningar hur en gran ska se ut. Jag älskar den här Disney granen more is more :) färgade lampor och allt och maken e mer de vanliga vanliga julgransljus och bara lite kulor.. Men ja vi brukar göra på mitt sätt.. 
Hade de nu inte bara varit 2 veckor typ till granen ska handlas hade jag beställt belysning från USA där snackar vi fin belysning.. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0