Söta William

Ja så söt han är när han diskuterar saker, påvägen till dagis idag regnade det, så sa han mamma du måste stoppa den vilken då svarar jag ja men du måste stoppa julafton" ja men de kan ja inte älskling, jo du måste stoppa julafton för det regnar.. 😊 min lilla sötnos vill att det ska snöa på julen ja de vill väl alla men tyvärr tror jag inte det blir någon vit jul..

Sitter och glor på tomten är far till alla barn :) älskar den filmen, alltid varit min dröm de här med att samla alla. Ingen stress och bara mys 😊 
Visst har de intriger men dom bortser vi ifrån hehe..

Williams skor har kommit ska hämta dom strax:) nu väntar vi bara på overallen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0