Söndag

Full rulle typ hela dagen igår var mamma här ungarna blev så glada sen var det slipning av trappstegen och äntligen kommer pappsi imorgon och målar den :) kommer bli färdig till kalaset va skönt!
Satt och räknade trodde vi skulle bli sådär 21 st men nope några till blir vi typ 25 höhö stor släkt, från början skulle vi bjuda på pizza hemmalagad men ja när jag tänkte efter så blir det inte bra, även om jag har två ugnar så kommer man få vänta och springa till ugnen såååå de blir tacos dyrt blev de men va fan två som blir jämnt ju :) så härligt när alla samlas, önskade att vi alla kunde vara tsm på julen också Men det går inte. 3 stolar fattas även om vi köpte 9 fällbara stolar sist så då tänkte jag William har ju barn bordet och jag tror inte de blir så besvikna om de får sitta vid ett eget bord han och hans fina kusiner ❤️

Min älskling fyller ju år imorgon så då gjorde jag en snabb pepparkakstårta med lingonfyllning som han kan ta med imorgon till jobbet 😋 hoppas den e god 
Fyllningen tjuvtankade ja på och den var ju mums...

Nå första advent och nu tänkte ja värma lite glögg med chokladsmak och mysa till Johan Falk filmen på tv... 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0