Herregud alltså

Så jag hade ju beställt Williams overall först fick jag ju ingen leveransmail från lekmer så jag kontaktade dom då visar det sig att overallen är restnoterad (jaha) ja de kunde då erbjuda storlek 110 eller 92 ja men då tar jag 110 istället anledningen till att jag tog 104 var för det var den enda som fanns inne. 
Då får ja ett nytt mail 24timmar efter att även den overallen inte finns inne! Va fan asså. Så som kompensation fick jag 10 sketna % så löjligt men eftersom de är billigast just nu så skickade ja efter en annan overall som William valde själva.. Så denna gången hoppas jag att den kommer när den ska !!!!!   

Lite halv irreterad blir man ju.. 
Novas overall kom också som jag vann för 11kr på tradera 😁  helt okej för 11spänn iallafall
Nu är snuttan vaccinerad och hon sa ite ett ljud eller efter andra sprutan kom de ett waaaaaaa sen inget mer 😳 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0