Gott nytt år

Julen är över och den blev lyckad, ungarna fick en massa julklappar och jag glömde helt enkelt bort att ta fram röd och brunkål haha en ny overall fick ja beställa också då den William fick hem var alldeles för stor, farfar gick bort på lille julafton 😔 så då blir det snart begravning, svägerskan ska flytta till Gbg och snart är mammaledigheten ett blott minne men vi ser framemot ett nytt fantastiskt år och jag ska ! Bli rökfri jag ska! Gå ner i vikt och bli hälsosammare..och vi hoppas att Nova får en förskoleplats på Williams dagis..  
Undrar vem av släktingarna som blir först ut med en ny graviditet 😎 spännande för någon kommer de ju säkert vara undrar bara vem hehe. 
Snart har Anders och jag 10 års dag hade varit fantastiskt kul om vi kunde använda vår spadag
Innan den går ut hehe.. 
William slutade med napp och började dessvärre igen 😕 nåja den tiden den kommer den också 😊 
Gott nytt år allesamman 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0