Ett år

Ett år är nu Nova det är svårt att smälta att det gått så fort känns som förra veckan man förlorade sonen också är Nova redan ett och villiot skulle ju blivit 2 år snart.

Dagen var bra Nova blev nöjd med sin Mimmi bil och igår hade vi ett stort kalas för henne och mannen så fina saker hon fick och jag är lite chockad att det inte var mer saker som låter 😂hehe
Men nu ska ja inte säga för mycket kanske kommer de till jul 😆 nå de är ju alltid de bästa presenterna tycker de små barnen..
Igår var det toppen önskar att man sågs lite oftare bara.

Idag skulle vi åka och kolla på julmarknaden i stan ja och träffa tomten sa vi till William, vänta sa han måste hämta napparna.. Saken är den att hela året har han sagt att när tomten kommer till jul då ska han ge napparna till honom, vi tänkte ju då att i utbyte skulle han få en speciell napp present så vi var ju chockade men ja sagt och gjort han gav tomten napparna idag.
Och jag blev alldeles tårögd hehe såklart, oerhört stolt blev jag över honom att han kom på detta helt själv.

Dagen avslutades med att åka till svärföräldrarna där det plötsligt blev kusinträff till Williams stora glädje hehe.

Slutet gott allting gått 

Just de köpte en ny jacka 😁 köper aldrig något till mig själv längre så jag är rätt nöjd med mitt köp:) 

Och trappan är färdiiiiig 










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0