Slut

Igår 23,08 tog jag min sista cigarett och bad om styrka från något utifrån att klara detta.. Idag satte Anders på mig plåstret och det har funkat bra , William hjälpte till att städa balkongen ja det blev inte färdigt Nova vaknade, men ja fram till 15,30 gick det bra sen började ungarna skrika Nova ville sova och William är allmänt trotsig, la Nova William fick yoghurt och jag tog några bloss på min e cigg :) och släckte mina
Begär direkt :)
Nu kör vi ska klara detta, vill få tillbaka mitt luktsinne , vill inte att mina barn ska börja röka, vill inte hosta på morgonen och känna hur torr man är.. Ja det finns hundra bra saker jag kan skriva upp men ni förstår de flesta :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0