nu är man fru

Det låter så gammalt... men det känns bra.. det var på tiden så att säga, men bättre att vara helt säkra vi har ändå varit med om en del på dessa 9 åren, tycker att ibland är man lite för snabba att skaffa barn och gifta sig för många går det bra men för många går det inte lika bra för eftersom de inte lärt känna varandra på djupet..
 
Jag var nervös som ett asplöv när klockan slog typ 15.30 när jag fått på mig klänningen, tänkte nu är de snart dags..
Det var bestämt så att faddrarna till nova skulle gå bakom oss i kyrkan när vi gick in men nope det ändrades av prästen i sista sekunden, här skulle jag sagt ifrån egentligen men det stod still i huvudet på mig, försökte bara tänka på att inte säga löftena fel..
Men det var Anders som inte kom ihåg de istället :P
 
Prästen tappade ringarna haha såklart... festen var kanon,vi fick skagen röra till förrätt baconinlindad fläskfile med potatisgratäng och whiskeysås till huvudrätt och tårta såklart till efterrätt, fick så mycket hjälp av toastmastern (svägerskan) ja nu är hon verkligen min svägerska kan man ju säga... svärmor och min mamma hjälpte så mycket till och är de evigt tacksamma så himla snällt att de hjälpte till så mycket, vi gjorde förarbetet men de var de som fixade så festen blev en fest..
Alla andra som hjälpte till tackar jag också för, syrran, svärfar ja de flesta gjorde något... alla utom jag..
och svärmor och svärfar och svägerskan hade redan städat lokalen igår helt fantastiska människor jag har runt omkring mig :D
De är inte till salu heller ;-)
 
Idag var det dags för dag op, det var en konisiering som jag misstänkte, kan nog inte säga att det gjorde ont men de använde en el slunga tror jag det heter och tog bort 4 cm tjockt skinn runt om tappen så det var en del... nu är det bara att vänta och hoppas att de fick bort allt :D
 
Ont har jag nu och tycker synd om mig själv....
Vi satte oss dessutom ner och snacka idag jag och mannen, vi provar äta nyttigt istället med mindre kolhydrater (inget bröd) och mindre fett också ser vi om två veckor om vi går upp eller hur de går, annars skulle vi gå på lchf imorgon igen men jag känner b
 
ara att nu vill vi testa detta (är rätt trött på fettig mat faktiskt)
Så vi får väl se hur detta går....
 
 


Kommentarer
Emelie

Stort grattis till er.
Så fina ni var.

Svar: tack :D
Nilla

2013-04-08 @ 20:54:13
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0