min kropp är inte gjord för

kolhydrater tror jag... dessa dagarna jag har såna gaser huhuh min kropp skriker efter något tuggbart hela tiden ! klockan är 15 och jag har redan ätit 3 ggr! fine det är väl normalt men när jag går på lchf har jag bara ätit 1 gång vid denna tiden dessutom går jag och är mätt...
 
känner hur jag börjar få galna kosjukan litegrann... men ja några dagar kvar sen kör vi stenhårt igen :D
 
back to basic typ.......
 
Nova sover hon dreglar så mycket och pillar i munnen jag vet inte om det är tänder det ser inte ut som det men ja kanske?
bvc imorgon undrar vad hon väger, 6,8 kanske?


Kommentarer
Camilla

Jag fick blåsor i hela munnen och var konstant humusrik efter två dagar efter att jag börjat med kolhydrater.

2013-04-10 @ 17:03:20
URL: http://omlivetefter.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0