God kväll

Var tvungen att ha ett par dagar ledigt var helt slut sen i lördags hehe
Klockan 13 kom mina systrar och hämtade mig i sina fina rosa peruker med svart mössa ;) kom upp till mamma där alla var.. På mig fick jag nån slagt operations overall som de skrivit och ritat på, också såklart kanin öron.. Drack två cider och sen skulle vi ta bussen till stan!
Gick av vid Gustav och skulle gå upp mot centralen,
Över alla övergångsställen skulle jag skutta över haha, på gå gatan satt där en man och spela dragspel, här skulle ja dansa hmm mot mig springer en man i kanindräkt och börjar dansa med mig, Gud som jag skrattade.

Sen kom vi till utmaningarnashus där vi körde i 1,5 timme skit kul var det..

Åkte hem till mamma igen lekte lite jag har aldrig och drack ännu mer.. Sen gjorde alla vid sig och jag fick på mig prinsess krona och stav, även en skylt skulle på..
Sen åkte vi till elysee och åt.. In kommer senare en överraskning av köket se bild..
Några av oss gick sedan till Harrys och senare gick jag och min ena syrra till etage var en otroligt rolig kväll:)

Söndagen låg jag och degade och måndagen sprang även den iväg..
Idag skulle mamma och jag göra mintpastiller efter 6 timmar så gav vi upp suck så svårt!!!

Fick hem tid till kk för operation och redan på måndag är de dax :-/ man blir lite nervös men ja det måste gå bra!!

Imorgon är de konsultation på hår och smink inför lördag :)

+ 1,2 kg på vågen blev de i lördags
Men de var det värt :)



Kommentarer
Camilla

Vilken rolig möhippa!
Bor du i Malmö? Jag var där på utmaningarnas hus på möhippa i våras. Så roligt! Först tog vi det ganska lugnt, men i pausen hade vi så bra poäng och vi fick vinnarskalle. Det var bara svensexor och möhippor där då :)

2013-04-02 @ 22:12:02
URL: http://omlivetefter.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0