Dags att byta?

Blogg appen fungerar ju aldrig blir så trött.

Jaha så Ryssland hade haft övning i Sverige i påsk , vad vill de bomba här tro? Nej vi lämnar det hehe.
Var på ett fint dop igår i Svedala vilken kyrka den skulle man ju gift sig i istället.

Ja så slutade vi med lchf trött jag blir men simmargrlnsakerna tar för mycket över men vi har sagt en månad har vi inte fortsatt gå ner ja då har vi inget val.. Jag kan ju äta vad som för jag är ju villig att träna samtidigt men vet inte om mannen orkar det.

Nova sov mellan 19-06.30 utan uppehåll sen låg hon och mös/halv sov med mig och William i sängen till 08,30. Härligt hoppas de fortsätter på de viset :)
Kaffe sen frukost sen är det jakt på roliga lekplatser som gäller:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0