BVC

Då har vi varit på BVC idag och Nova hade tagit ett jättekliv och väger nu 7100 och är hela 63cm huvudmått 38,7
Fick pratat om mat, jag hade ju tänkt
Börja vid 5 månader men tydligen är det nya riktlinjer, förr började man ge smakportioner mellan 4-6 månader en smak i tre dagar ungefär.
Detta behövs inte längre utan nu ska man ge sk smakupplevelser så de kan ja ge från min egen tallrik.
Vatten skulle vi börja med också så idag fick Nova smaka korvstroganoff såsen morot och gurka, såsen var väl den som gick hem efter 3 e gången hon fick smaka.. Vem kan klandra henne hemmalagad mat från mamma är godast :)
Nu har jag lagt henne förhoppningsvis för natten...

Lindex kläderna kom hem idag jättemycket nytt som jag ej orkar fota idag;)



Kommentarer
Christina

Tänk bara på att maten inte ska vara för salt så njurarna lägger av. Max 0,5g natrium /100g eller max 1,25g salt /100g.

2013-04-11 @ 19:51:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0