Back to lchf

Måndag invägning jag har gått ner 1 kg denna veckan med kolhydratskost:-/ sinnessjukt jag förstår ingenting. Kanske har jag chockat kroppen och skulle jag fortsatt på samma spår en längre tid hade det varit plus på vågen istället..
Men nu kör vi igen men på vårt egna vis, jag är trött på för mycket fett så vi minskar det steker i olivolja inte för mycket grädde dock gärna lite mer ost och crème fraîche.. Och mer grönsaker inte bara blomkål och broccoli utan kommer tillåta paprika och tomat till viss del, osäker på morötterna än men vi får prova oss fram..

Igår gjorde jag en köttgryta med kokosmjölk och paprika den ska vi äta idag eller ja de andra jag ska ju till tandläkaren i eftermiddag och laga två hål :( hatar det

Gjorde lite pannbiffar också som man kan äta om man har lite sug de fick bli med chèvre ost med vitlök och blandade örter i dom ...

Ska visa er buggabop vagnen vi köpt men har ingen bild så ni får vänta :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0