Så arg idag

Idag kan man verkligen säga att jag glömt bort att det var i exakt denna veckan 26+5 som vi fick veta att villiot hjärta inte slog längre..
Imorse var det dags för besök på spec, var nervös men ändå glad över att kanske få lite svar på mina frågor...
Ja vissa saker gick inte som jag tänkt mig men det värsta var nog just om frågan igångsättning,
Överläkaren hade sagt till oss 1 månad efter villiot föddes att nästa gång så kan du få igångsättning om du vill man har full förståelse för det,
Detta har jag ju litat på och tog upp frågan idag ( inte samma läkare) nej då kommer det nog inte ske, jag kan ju få komma in på en bedömning i vecka 38+ och se om tappen är mogen annars sätter de inte igång förrän kanske tidigast på bf dagen ! Om jag inte fött tills dess.. :-( är så ledsen och arg jag kommer aldrig palla psykiskt, kan inte ge mig antingen igångsättning eller så får jag bli snittad igen även om det inte är det optimala jag vill :-/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0