Ny vecka

Och 8veckor kvar att
Jobba! Lämnade in ledighetsansökan idag och fick den beviljad direkt så den 26 oktober jobbar jag sista gången på mycket länge..
Bebis har sparkat riktigt hårt idag h*n har börjat sparka även när jag håller på att jobba.. Så skönt.. Psykologen imorgon längtar tills jag får berätta hur veckan gått..
Börjar bli såååå nyfiken på vad det är där inne.. Flicka ? Pojke? Mamma har ju sina aningar men de gills inte hon har trott de varit en flicka varje gång hehe för mig spelar det ingen roll...

Villiot skulle blivit 7 månader i lördags så vi skulle åka och tända ljus då vi märkte att stenarna vi lagt till honom var borttagna.. Fyfan så besviken och kränkt jag känner mig såna små stenar det var finare än vissna blommor ju:-(

Nå om 3 månader blir du storebror <3
Du fattas oss pojken min...

William var och högg ner träd hos farmor och farfar i fredags då passade
Anders på att ta ett fint foto <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0