Nu blickar vi framåt

Nu blickar vi framåt bebisen har klarat av veckan och jag pustar ut lite.. Vågar ja hoppas ? Ja det gör jag.. Igår var de glukosbelastning och sen kontroller, bebisens hjärtljud var perfekt blodsockret, järnvärdet, sf måttet låg på 27 i vecka 27+2 och allt är som det ska, Bm ville boka in en tid till nästa vecka men jag sa att det var okej om vi tog det om två veckor :-) psykologen idag gick bra börjar tänka om jag verkligen behöver en gång i veckan? Nå nu ska jag börja knyta an med bebisen och för att jag ska göra det på bästa sätt tyckte hon att jag skulle ta reda på könet, så ja ska nog göra det om det inte är en blygis som är i magen.. Jag tror ju att det är en pojke till. Är helt säker på det..
Ultraljud om 2 veckor...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0