Inte mycket

Det finns väl inte mycket att säga just nu, vi eller jag tar dagen som den kommer, förra veckan var kaos sprang in på prenatal på onsdag pga minskade rörelser ja pang på Ctg så börja den sparka men de gör den alltid runt 8 sen gick jag in i en bubbla och fredagen fick jag gå in igen och prata med en läkare som förklarade lite för mig att bebisars flöde går inte ner på en vecka och för att hålla mig lite lugnare blir det Ctg varje onsdag.. Man är lite galen men skulle detta barnet mot alla odds inte klara sig vill jag känna att jag
Ändå gjort allt för att hålla koll på den..
Om en vecka är det ultraljud igen eller närmare bestämt 9 dagar :-) och jag jobbar 5 veckor till bara :-)
Jag lämnade en glad pojke på förskolan idag :-) han älskar den barnskötaren hoppas hon kommer få stanna sen..

Annars inte mycket huvudet upp och fötterna ner oron och sorgen finns där men den verkar vara på stabil nivå just nu iallafall :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0