100 dagar

Imorgon är det två siffrigt igen och nedräkningen har börjat, jag tror nästan vi bestämt namn nu vi får väl se har tre flick och tre pojk namn att välja på..
William satte handen häromdagen på magen och just då sparka den och han log hehe..

Nu är det inte fler möten denna veckan men nästa blir det både tis ons och tors.. Och min milstolpe är nästa fredag då är jag lika långt gången som villiot blev...

Idag tog jag korta leggins och jag säger det att det nog var sista gången för det var rätt kallt ändå :-(

Just det i flera månader har vi haft problem med nattningen av
William men igår testade jag att ge honom vällingen i sängen och sa Godnatt , och ni kan tro att han somnade bums! Hehe hoppas det funkar idag med...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0