Torsdag

Nu är det bara 12 arbetsdagar kvar,
Lite närmare mål är vi:-)

Men spökena kommer tillbaka ibland, gärna nattetid, så jag vaknar ofta flera gånger på nätterna för att väcka lillan så jag får känna att hon lever.

Hon kommer vara så trött när hon kommer ut, med tanke på hur ofta jag väcker henne:-/

Anders mamma berättade att Anders var beräknad från början till den 14e precis som lillan är, lite roligt.
Men vi hoppas ändå på igångsättning den siste november <3 hoppas hon är mogen till att komma ut då..

Jag har vågat handla litegrann nu:-) ett påslakanset i pingu och ett vitt spjälskydd med en massa krusiduller på..
Vågade to.m köpa mig lite kläder :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0