Torsdag

Ja igår var vi ju på ul.. Syrran fick följa med denna gången <3 ni kan tro hur häftigt hon tyckte de var hehe.. Fick se henne ja för jag frågade igen ( för tredje gången) om det var en flicka haha) i 4D också.. Ja hon är så perfekt som ul Bm sa.. Hur kan något så perfekt växa inuti mig? Kan det vara sant? Varje gång har man varit lite inställd på att de ska hitta något fel, läpparna är hela hjärtat fint två njurar ja helt otroligt ( jag tror hon har fått Anders näsa såg så ut...
Fick en massa kläder av en arbetskamrat vi behöver knappt köpa något ens... De blir att köpa stora storlekar istället i Ullared..
I eftermiddag har jag möte med Irma teamet på kk.. Förlossningsförberedande samtal/planering antar jag.. Har inte skrivit ner frågor än :-( får ta de som det kommer, kanske har tid att skriva upp lite på fikapausen på jobb idag...
Tänk va många är nyfikna på namnet redan :P men jag kan garantera er att det inte är något ni kan komma på själv.. Så nu kan ni sluta gissa haha...

Dags att jobba..
Tåls att säga att jag kommer faktiskt sakna de lite... Men längtar till att börja boa lite.. Ta hand om min familj... Måste komma ihåg att köpa rislampa.. Tänkte släppa en sådan för villiot på alla helgon <3
Här har hon navelsträngen och lite av handen i vägen ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0