Måndag 8oktober

Helgen sprang förbi snabbt.. Fick handlat lite fler blommor till balkonglådorna på vellingeblomman, vi var även en tur till skogen så William fick springa av sig lite,
Söndagen var det dags att vinka av Anders han skulle upp till Södertälje på kurs :-( vi saknar han redan...
Inatt sov jag väldigt dåligt klarar inte av att vara ensam och till min besvikelse kom William aldrig in inatt :-( det brukar han ju göra..
Lillan höll mig dessutom vaken mellan 02 15 till 03 20 ungefär.. Men det är jag bara glad för :-)
Imorse när jag vaknade möttes jag inte bara av en massa gratulationer på min hmm 26 års dag utan även en skräck! Min vän älskade Evas bebis hade somnat in i magen :-( vecka 21 suck det är tredje gången denna familjen drabbas :-( så ledsen jag blir.. Grymma värld..

Nu blir de jobb även om det känns som ryggen ska gå av idag :-/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0