Fredag och klydd

Fick se en liten flicka på 1484g ca igår på skärmen <3 känns liksom overkligt men skönt att nu är det en ny bebis och en ny graviditet :-)
Hade tid för blodflöde idag men man hade missat att jag hade tid hos spec efter flödet så prenatal hade ju gett mig en tid samtidigt där för Ctg puhhh så efter en massa klydd fick jag göra Ctg på spec som inte blev godkänt för barnet var för livligt jo men hon vaknar ju alltid runt 8 och är livlig då hehe
In på flöde och där såg allt bra ut, inget motstånd längre som de varit innan...
Och en bekräftelse än en gång att de e en flicka :-)

Så fick jag träffa läkaren som ja vi pratade massor, nytt besök vecka 33 där och tul i vecka 32.
Ctg inbokat nästa fredag :-)

Här springer man fram och tillbaka till alla ställen hehe...
Fick sedan göra en ny Ctg kurva som blev godkänd :-)



Kommentarer
Emelie - mamma till Nellie & Ellion

Åh vad underbart att höra, att allt gått bra och att det var en liten frisk flicka som ligger och bakas i din mage <3

2012-10-05 @ 10:16:54
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0