Samtal

Fick ett samtal 4 veckor försent men ja ja imorgon ska jag få träffa Irma teamets läkare ännu en ny läkare wiiihooo enligt Bm jag träffat är han inne på samma linje som oss så det får vi väl se... Jag ska höra först vad han tycker också får vi mötas nånstans jag vägrar gå över tiden iallafall så mycket vet jag.. Men jag ska också säga till honom att jag tror jag är mogen redan nu fysiskt iallafall men tror inte han kollar ändå,, iofs det är väl bäst pillar man där nere går väl vattnet haha..

Ida ska jag sätta mig och skriva lite på förlossningsbrevet..

Ikväll blir det stekt torskrygg med skirat smör räkor och dill :-)



Kommentarer
Dessie

Åh vad glad jag blir! Fick veta i Aprilgruppen att du är jättegravid nu :D Önskar dig och din familj all lycka <3

2012-11-20 @ 17:52:22
URL: http://dessie.nu
Maja

Hej! Brukar kika in här då och då, och följa din växande mage. Håller tummar och tår att allt går bra för dig nu och att ni får fira en underbar jul med en ny liten familjemedlem!
Du är stark!
Kram Maja

2012-11-20 @ 21:23:27
URL: http://majaochwilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0