Måste ju börja skriva

På förlossningsbrevet, risken finns ju att hon kan komma när som helst nu och då sitter jag där och har inte skrivit brevet och bara packat hälften av sakerna!!!!!
Det är nog för det inte har känts så verkligt..
Idag har jag varit så trött och Anders ringde och sa att han hade jourjobb hela kvällen.. Det är tur att William klarar att underhålla sig själv, blev makaroner och köttfärssås till middag så himla tråkigt men ja man orkar liksom inte.. Även om jag går hemma..

Uhhh förvärkarna är jobbiga idag känner hur de kommer nu ikväll med 10-15 min mellanrum men de är ju hanterbara..

Skrev lite med syrran igår att jag var lite rädd för smärtan, även om jag gått igenom det 2 ggr.. Hon kom inte ihåg smärtan även om hon fött för mindre än 4 mån sedan ;-) så var det nog när William kom också kom nog inte riktigt ihåg smärtan förrän Villiots värkar kom och nu sitter de rätt etsade i hjärnan... Kanske krävs att föda två barn för att komma ihåg?
Jag var och klippte mig i förrgår och är inte så nöjd det blev lite för
Kort :-( och luggen blev också kort hmmm..
Nej kanske dags att ta en kopp kaffe och ta fram den där väskan och börja packa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0