Fredag 2 november

Godmorgon
Semester de e skönt... Idag är vi hemma hela familjen <3
Det har väl hänt en del sedan sist..
Planeringen på spec går skit de vill alltså inte ge mig någon sorts planering, vissa har sagt två veckor innan vissa sa bedömning två veckor innan, igångsättning efter bf, bedömning en vecka innan ja ni hör alla läkare säger olika:-( skulle bara vilja ha datum som jag kan se framemot :-(
Igår var vi på Gekås i Ullared och spräckte budgeten lite :-/ men de e ju så William är större och då kostar kläder och leksaker mer... Men vi fick handlat det mesta, saknas bara en skötväska oc täcke så får lillan komma, det är lite som Anders sa vad handlade vi till oss själva? Inte mycket men de e så det är när man får barn hehe.. Fick köpt mina plankor iallafall så nu kan vi göra plankstek :-)

Imorgon ska jag vara stark och gå och tända ljus till villiot <3 igår var det 9 månader sedan han kom tänk att det redan gått 9 månader! Otroligt
Idag ska vi ut på lite jakt efter en vinterjacka till William skor till mig och en skötväska



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0