Äntligen

Vad jag har kämpat undrat längtat efter att träffa en bra läkare! Och idag fann jag honom <3
När ja först hörde att han var ung tänkte jag Shit nu kommer han med sina igångsättningsdatum på julafton men icke.. Han började förklara lite vi bollade lite med idéer visst vi kan sätta igång i vecka 37 och 38 men ja det är ju vad du vill och då sa jag att jag vill komma in och testa en vecka innan bf också får vi se.. Sagt och gjort den 7e åker vi in och förhoppningsvis blir det igångsättning den dagen.
Skulle de inte hända något på 2 dygn väntar vi en vecka till.. Men hon är nog redo då jag tror det det känns så.. Får hoppas att det inte tar för lång tid :-)

Så nu är det 16 dagar kvar ihhhhhh jag är så nervös vad vi har längtat.. En helg passar bra också vilket betyder att William slipper gå på dagis över länge..
Nu går vi på kalas till min kära bror.. Skönt att de bara tar 2 min att gå dit ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0