Tre jobb dagar kvar

Idag räknas liksom inte då jag jobbat fram till 12 sen ska jag vidare till ett annat apotek för "studiebesök" på deras läkemedelsförråd jag tycker det var en bra ide medans många på jobbet höjer på ögonbrynen. Menar om jag kan lms även där kan de skicka mig dit ifall de behöver folk Nångång jag är inte rädd för att gå på nya förråd( jag är väl den enda som inte är det) tycker det är spännande och blir en utmaning ibland men har ju några ja helst undviker röntgen, barn avdelningar och kk sen är det fritt fram...
Stod en stund i kassan igår det var en nyfödd bebis inne i butiken varav min kollega säger till mig , det känns jobbigt för mig att höra den skrika vill bara ta upp och trösta, varav jag kontra med mmmm hur tror du det känns för mig då? Som aldrig fick höra de där skriket.

Gick ut på fb igår att urnsättningen är bokad ifall de känner att de vill komma ( det ska ju vara för deras egen skull att de vill säga farväl, Godnatt, vi ses igen en sista gång.)

Klickade hem nya utstickare på tradera :-) blommor... 69 kr helt nya de kostade 220 kr på ultimate cake !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0