Stor suck

Jag mår pisse dåligt och vet inte varför eller vet i vet jag kan ju misstänka varför jag mår som jag mår...
Säger fortfarande inte till folk att det är bra för det är det ju inte:-( säger oftast det är okej eller jo då..
Vet inte vad jag ska göra:-/ ska jag fortsätta gå som ett spöke på jobbet inte gå till kuratorer inte
Tänka på det för folk tycker det är bäst... Det måste ändå vara skönt att gå till jobb och slippa tänka på det säger folk... Skulle det göra så jag mår bättre att glömma, gömma och Dyka ner i jobb? Jag jobbar för att leva jag lever ite för att jobba som vissa andra...
Ja jag vet inte just nu väntar jag på semestern kanske mår bättre när jag gravsatt villiot :-(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0