Orättvist ?

Är så bitter idag tycker det är så orättvist att jag aldrig kommer känna trygghet, och inte vara nervös och rädd för att vara gravid, glad är man ju men det är detta priset man fick betala efter att förlorat ett barn, aldrig känna sig lugn vet att man är orolig även de som inte förlorat barn var ju då både med William och villiot men om jag skulle
Beskriva det nu är det typ 10ggr värre. Man känner sig som man hela tiden är beredd på det otänkbara.
Det är äckligt jobbigt.
Önskar att jag kunde sova bort några månader.



Kommentarer
Emelie - mamma till Nellie & Ellion

Tänker ofta på dig / er och känner också att det är fruktansvärt orättvist att ni inte fick behålla er lille prins vid liv, när man dagligen läser om andra som aborterar sina foster/bebisar.



Jag håller mina tummar stenhårt att allt kommer gå bra denna gången och försök ta en dag i taget och gläds över det du har just nu.



Du behöver inte känns något tvång alls att kommentera inne hos mig, vet att du mår dåligt. Men tanken som räknas, jag vet ju att du läser den.



Ha en trevlig helg.

Kramar.

2012-05-18 @ 21:51:39
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0