Mot dagis

Eftersom vår babyjogger bara står där och väntar på bättre tider då William helt vägrar åka i den oftast han vill ju gå själv nu förtiden, men ibland när han blir för trött så vill han åka vagn. Så köpte vi en sulky vi har ju haft en sitt vagn till dagis jag har alltid hatat den då den är klumpig och jätteful.. Så är denna perfekt.. Det är väl som en paraplyvagn men lite snyggare än de klassiska "dock" vagnarna billig var den med. 499 med suffletten.. Vad tycker William om den då? Ja nu testa jag den till dagis idag och han protestera inte... Han gillar att han själv kan gå av den när jag knäpper upp det tackar min rygg honom för... Den är lite jobbig om man inte bara kör rakstreckor men den funkar i sommar och på kolmården... De främre hjulen är låsbara svänghjul på vilket är perfekt...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0