Måndag

Varför finns måndagar de e jätte tradiga... Igår var jag på änglamammaträff och det var jättetrevligt så skönt att träffa människor som förstår och de betyder väldigt mycket för mig. Utan dom hade jag inte suttit på bussen idag på väg till jobbet utan hade antagligen legat ner i sängen fortfarande...

Beställde även ett armband av en änglamamma längtar tills jag får det <3
Magen är inte svullen längre hmm men får hoppas det är de här "spökveckorna" och att den riktiga magen nu kommer snart..
Börjar 8 idag bläää slutar 16 iallafall :-)

Satt och läste Villiots journaler igår igen fan Asså saknar honom så mycket jävla proppar skulle de komma
För? Och varför gjordes ingen flödesmätning i Lund i vecka 20 när jag sökte hjälp? Och varför ingen flödesmätning i vecka 22 när jag var i Malmö för smärtan? Åhhhh retar mig.. Tacksam över att iallafall förlossningspersonalen är schyssta..

Uhh nu mår jag ändå lite illa tur jag har tabletter med mig:-)



Kommentarer
Angelica

Mysig bild! Hoppas det är ok på jobb idag! Kram

2012-05-14 @ 10:06:59
URL: http://mittanglabarn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0