Fredaaaag

Skönt är rätt sur men har en plan som jag ska hålla mig till har tom en backup plan haha...
Detta barnet måste stanna kvar hos oss denna gången ! Måste jag knäcks i tusen bitar annars..

William har kommit till en rolig ålder han härmar alla ljud man säger till honom( kommer ihåg när man satt där och sa mamma två hundra gånger innan man gav upp.. Det sötaste just nu är när han ska försöka säga i love you "aaaa ove ouu " han försöker iallafall <3 men man är så inställd på att han inte ska härma första gången man säger de.. Han är ju jätteduktig tex på att säga mormor och farfar farmor och morfar är svårare men han har sagt det några gånger..
I helgen händer nog en del.. På söndag avviker jag från oxie och har mysigt med mina syskon och mamma<3 händer för sällan..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0