värk men befriande

Det värker i livmodern (mensvärk) jaoopp den kom nu äntligen ! trodde aldrig kroppen skulle bli sig själv igen.....
Var och lämnade william och frågade lite om regler och vad som är bäst med tider nu när jag är hemma och blev lite besviken väl när de tyckte 9-14 men okej får gå älskar ju min snutte och tror att det kan vara bra om jag får ensamtid med honom......

funderar även på att börja toalett träna lite smått nu så jag kanske kan koncentrera mig på william och inte endast villiot har ju en underbar frisk son som jag måste fortsätta leva för och visa att det går framåt på något sätt...

Vi satt och funderade de här med bil barnstolen med william och hans ben börjar bli lite långa, där framme kan han inte sitta för där finns det airbag och man ska ju inte sätta dom där även om man kopplar ur den då sprängladdningen är kvar, att vända stolen är inget  alternativ de ska vara minst 3-4 år de säger 15kg men jag tror över 110cm iallafall innan man ens ska fundera på att vända..... så kanske kan man sätta stolen i mitten? blir de mer plats då tro? vi får testa :P

Nu blir det kaffe och sen tror jag att jag går och vilar en stund..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0