Tråkigt?

Sitter hemma börjar klockan 13 nervös då det var längesedan jag var på lms men det sitter väl i benmärgen fortfarande antar jag. Ocab var här och sanerade bort
Möglet i rummet, så nu väntas bara byggarna så vi kan få en ny vägg. Ätit frukost skippar lunchen är inte hungrig. Har suttit och planerat och bästa planen är antingen säljer man alla tre bilar köper en ny större men billigare så vi kan spara undan eller som mitt bästa förslag säljer två bilar behåller en och sparar massor till vårt drömboende så skulle jag gjort om det var jag som hade körkort. Nå upp till À hur han gör hoppas han tänker som jag haha...
Nej dags att klä på sig och gå kan komma lite tidigare så hinner man med en kopp kaffe hehe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0