smärta

Idag har jag smärta i nacken fyfan det började redan igår kan knappt röra nacken har nog fått nackspärr, får ta mig ett bad idag och hoppas att det försvinner....
Idag är det sista dagen på sjukskrivningen, denna gången känns det inte lika ångestladdat, för nu ska jag börja jobba 50% och inte 100 som sist, baby steps är bra :D

Därför ska vi idag gå och skriva på faderskapspapperna så lille villiot alltid kommer finnas som folkbokförd son i våra journaler <3

Senare tänkte vi skaffa pass.... fortfarande scary att åka nånstans, men de fixar nog sig....

Undrar när mitt paket ifrån lchf kommer hmmm jag vill ha mina shirataki nudlar men tror att de kommer idag så jag tar upp köttfärs och håller tummarna.

tror att jag puttade Anders rätt många ggr inatt hmm.... men är man ett ånglok får man ta lite puttningar haha 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0