Slut för idag

Nu bär det av mot stan så jag kan köpa nya skor till grabben. Sa till chefen att jag kunde jobba söndag också får vi se hur länge jag orkar alla pengarna
Lägger jag i bokontot direkt :-) ja när de kommer dvs.
Vet inte de här med fb, folk blir på smällen höger om vänster uppdaterar sina status hur bra allt är så fort jag ser det fallet jag ner i ett svart hål känns det som, samtidigt så är det ju så livet är människor föds och människor dör Dock så är det ju inte meningen att barn ska dö !!! men tyvärr händer det.
Jag känner att jag hellre ser bilder på människors bortgångna barn för dessa föräldrarna har jag mer gemensamt med och de förstår och vet hur jag känner och mår än att sitta på mammaforum eller glädjas av andras gravmagar, ul bilder eller nyfödda barn.
Kalla mig bitter men det är så jag känner du hade varit likadan om du förlorat ett barn.......



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0