Orkar inget

Det gör så ont, varje onsdag gör det extra ont! kommer det altid göra så ont? jag vill flyga till Villiot jag känner botten vill inte något, ser inget ljus framåt vad är menningen? säger ofta det är tur jag har William det är han som gör att jag kommer upp, men allt som oftast när han inte är med mig så når jag botten igen och ser ingen menning.
FÖrstår inte hur detta kunde hända Villiot, varför just vi? varför just nu? hade han ont? mådde han dåligt i flera veckor i magen? 

Såg ett inlägg där en person frågade om det är någon skillnad om man förlorar ett barn som levt en tid eller i magen.. många människor skulle nog säga det, men för en mamma kan det nog kvitta, du har ju burit ditt barn i flera månader och lärt känna honom/henne i magen, däremot är sorgen nog större för de runt omkring när ett barn som levt dör.

Jag vill bara inte inse att detta har hänt mig, det gör ont men det känns fortfarande overkligt, som att jag sitter och skriver inlägg på forum och här i bloggen per automatik, det sitter någon i hjärnan som skriver saker ur en bok åt mig känns det som.... Och när jag blir för ledsen så är det nog en liten bit av mig som får den här verklighetskänslan att det inte är en dröm eller en berättelse ur en bok....





Kommentarer
Emelie - mamma till Nellie & Ellion

Kan aldrig sätta mig in i din situation eller hur du ens mår. Men tänkt att du har William, som är frisk och kry. Kramar.

2012-03-07 @ 12:37:55
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
Linnea

Sorgen måste få ta sin plats. Det spelar ingen roll om man så skulle ha 100 krya barn när ett saknas. Kram

2012-05-06 @ 10:58:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0