Onsdag

Är på bussen jag kan ju tycka det är skönt att jag kommer iväg till jobbet iallafall, det har varit några tänka dagar nu, stod vid bussen och kände hur alla andra
Människor blev jättar och jag bara blev mindre och mindre jätte märkligt..
Tror att jag ska ta ett djupt andetag och erbjuda mig att jobba söndag det kan nog båda lite gott också kan Anders och William umgås ju göra sånt som jag inte orkar typ åka till folk. Jag drar ju ner
Dem när jag inte orkar så det är skönt att de kan göra saker själv också.
Fattar inte hur det kan vara så jobbigt psykiskt att vara ute i butiken med kunder det är som jag vill vara osynlig när jag är där dont get it.

Drömde om villiot och William inatt hur de lekte i ett stort hus, det är ju inte att jag har förlorat honom som är det värsta det värsta är att han inte får växa upp tsm med sin bror att skaffa barn jobb och gifta sig som han aldrig får uppleva. Jag hoppas att det är så att vi möts en dag när man själv lämnat denna jord.
Ja det blev ju en relativt in dag idag med får ut på jakt efter skor till mig och William i eftermiddag vi går ju fortfarande i vinterskor :-/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0