Nu vet vi alltså

Nu vet vi varför och det är ett stort jävla bajs otur.
Massvis med infarkter/proppar på moderkakan vilket innebär väl att den slutar växa därmed ger ingen näring därmed dog villiot. Det är alltså inget vi kunde gjort även om jag faktiskt tyckte det var konstigt redan på ul när jag blev framflyttad en vecka då ja visste exakt när jag hade ägglossning men ja sånt kan man väl grubbla sig död på finns ju inget man kan göra åt det nu. Det bara händer verkar det som dvs det är inget jag kunde gjort annorlunda för att rädda honom. Så nästa gång jag är gravid ska jag med detsamma ringa special mvc för att få utskrivet preparat så jag slipper proppar och gå på täta kontroller.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0