Ni nananana

Sjukt dålig låt jag lyssnar på skit jobbig
Ja nu var man på väg. Fint väder så ångrar inte alls att jag skickade med skaloverall till dagis i morse men
Den ska ju stanna kvar på dagis så tänkte jag vad ska jag köpa att ha hemma? Skaljacka? Funkar det? Måste jag köpa pop eller fix och Kaxs funkar?
Glömde säga vad som hände igår, William har ju pratat mycket sagt meningar och så enligt andra men jag har aldrig hört så igår kväll frågade jag honom om han skulle borsta tänderna
Då säger han borsta tänderna eller blir ju bosta tändena r är ju svårt för barn kanske därför syskon alltid kallat mig Nilla istället. Saknar den lilla busungen
Nu när jag skriver om honom helt otroligt va skönt han kommer ha det att springa runt i en trädgård sen. Längtar så jag t.om redan funderar på om man inte skulle fixat de redan till nästa
Sommar hmm easy Nilla va brått du har nej bättre att ha färdigt en föräldraledighet till annars går man
Väl under ekonomiskt haha



Kommentarer
Emelie - mamma till Nellie & Ellion

Vi har alltid haft Fix till Nellie, varit jättenöjda med deras jackor. Detta året kör vi med Everest till Nellie & Ullareds till Ellion.

2012-03-27 @ 15:55:07
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0