Ja då har man jobbat!

Denna gången gick det smärtfritt iallafall 3 timmar imorgon är det 4 timmar.
Har försökt få tag i min kurator men hon ringer inte tillbaka :-( tänker jag gav ju bara mitt namn kanske hörde hon inte... nå får se om hon ringer imorgon annars får jag ringa tillbaka.. Tror att jag behöver prata ut lite mer speciellt nu när jag ska börja jobba och allt...

Kom hem och betalade räkningar det är väl alltid kul? nooooot
Drömmer mig bort till ett hus tänk om vi hade ett hus... Men jag tror att det är bäst att tänka logiskt, spara ihopa till handpenning, försäkringar ska täckas de är ju inte så billiga som hyres försäkring liksom, pantbrev och lagfart kostar, div möbler som man vill ha, renovera vill man ju alltid också i början... dessutom så vill jag att både jag och anders ska ha varit föräldralediga en gång till så man har det avklarat eftersom man kanske får ut ja knappt 80% av sin lön och det är om man tar hela dagar och alla veckodagarna vilket jag nästa gång inte kommer vilja...för det är bra att ha sparat lite dagar inser jag nu (så ångrar att jag tog ut alla på william)
 Det kommer bli för tufft om vi hade satsat på hus nu tror jag.... bättre att säga om två år så typ sommaren 2014 då jävlar..... då borde vi vara avklarade med alla de sakerna.......kanske skulle gifta oss också därimellan bara för bekvämlighetens skull, tänker ju ofta på döden nufötiden och att jag vill att anders och william ska kunna klara sig bra ifall jag hade dött och för att de inte ska bli så klyddigt måste man ju nästan gifta sig....... hmmm

Så anders ska vi? haha.....

Nej dags att diska, dammsuga snabbt och sen börja med maten... blir nog pannbiffar med ost och karljohansvamp sås kanske lite stekta champinjoner till det...





Kommentarer
Anders Johansson

Ja de kan vi göra :-)

2012-03-22 @ 18:09:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0