fredag

Ja så var det redan fredag igen, fick lämnat william han var på gott humör idag :D ...... sitter och funderar på om jag inte ska göra något idag som vanligt titta på tv och gråta ut som vanligt eller om jag faktiskt ska försöka mig på att putsa balkong fönsterna :/ hmmm

Sitter och försöker tänka framåt även om det är svårt göra upp nån sorts av plan som jag kan bocka av, men det är svårt.

Tänk så många tråkigheter som faktiskt kan hända när man är gravid, jag har läst om så många sätt att man blir ju nästan rädd för att bli gravid igen i framtiden, det är inte bara proppar och psd det är så mycket mer och det är fan orättvisst, om människor säger att det finns en plan för alla (jag tror inte på dom) men varför drar de då ut på planen, menar om ditt barn hade planen att dö varför måste mammans hjärta först slitas ut ur kroppen innan planen är fullgjord? nej jag vill inte tänka så men det är ändå förjävligt.
Var något inlägg jag läste på FL om att gud har en menning med allt eller något sånt att gud kommer hjälpa dig! men om gud nu är så god som denna människan säger varför har han slitit ut mitt hjärta och andras hjärta och sen bränt upp det?  en tanke liksom....


En annan tanke frågar du hur jag mår och jag inte svarar så betyder det att jag vet inte eller att jag inte har förmågan att vilja säga att det är skit alltid, för det är just så jag känner, det är då bättre att inte fråga hur jag mår just nu iallafall, för jag vill helst inte svara på den just nu svåra frågan, det är inte bra, ibland kan det vara okej men absolut inte bra...
Prata gärna med mig om villiot jag vill inte gömma undan honom han är min son och jag vill berätta min historia, var inte rädd att jag ska bli ledsen, det är normalt jag är i sorg och då är jag ledsen, jag är ledsen för att jag aldrig fick lära känna honom i livet, ledsen för att william aldrig får uppleva sin lillebror, ledsen för att jag aldrig mer kommer få krama honom framför allt är jag ledsen för att han aldrig fick leva och jag fick aldrig berätta för honom hur älskad och längtad han är/var......

så glöm inte Villiot låtsas inte som han inte finns, han är vår ängel och han vakar över oss.
Han är fortfarande min och anders son, ert barnbarn, er bror/syster son och fortfarande en lillebror <3



Kommentarer
Bella

Han kommer alltid vara vår lilla bebis <3 den söta lilla filuren :-)!

2012-03-09 @ 10:53:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0