Fredag kväll

Har frågat mediumet igen jag tar det väl lite som det är vet inte vad jag ska tro men eftersom det är en tjej som gör det gratis så är ju frågan fri :D men hon sa till mig att villiot besöker oss ofta och att han har visat sig för William, också hon sa också att min farmor kommer och besöker mig då och då men bara när allt varit riktigt jobbigt annars brukar hon hålla sig undan. Sånt här är roligt man behöver inte tro på det men man får ha
Lite öppet sinne jag hoppas iallafall att man blir en själ som vakar över ens
Närstående när man dör.
À tror ju absolut inte på sånt här men kräver ju inte att han ska tro på något i heller men alla tror olika och ja tror man inte alltid ska förneka allt och aldrig tro på något mer ens sin egen existens.

Nå William är ju fortfarande dålig har fått i honom lite mat idag. Syrran ville hitta på något men jag orkar inte känns ju fortfarande jobbigt allting . Trevlig fredags kväll nu ska William upp från badet och få flaska och Nanna kudde



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0